Dołącz do polskiego stoiska na SXSW 2018!
Czy zastanawiałeś/-aś się kiedyś, jak wygląda najstarsze wydarzenie start-upowo-muzyczno-filmowe na świecie – South by Southwest (SXSW)? Jeżeli chcesz zaprezentować na nim swoje produkty lub usługi, a także zdobyć cenne kontakty biznesowe, skorzystaj z możliwości, które w ramach tego wydarzenia oferuje polskie stoisko.
Fundacja Startup Poland rozpoczęła proces rekrutacji sześciu polskich start-upów, które będą mogły wystawić się w ramach stoiska Polski organizowanego przez Instytut Adama Mickiewicza (IAM) oraz Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH) podczas SXSW Trade Show.
SXSW odbędzie się między 9 a 18 marca 2018 r., w Austin, w Texasie, a zgłoszenia przyjmowane są tylko do 12 grudnia. By zgłosić swój udział wystarczy, że wypełnisz formularz aplikacyjny. Następnie kapituła składająca się z przedstawicieli Startup Poland, IAM i PAIH-u wybierze sześć projektów, które wystawią się na polskim stoisku podczas Trade Show. Kryteria, które będą brane pod uwagę to:
- różnorodność produktów w finałowej szóstce;
- gotowość do podbijania międzynarodowych rynków;
- etap rozwoju;
- szeroko pojęty „wow factor”.
Wybrane firmy będą musiały pokryć wyłącznie koszty przelotów i zakwaterowania. Organizacją pawilonu, wynajmem przestrzeni, a także zapewnieniem biletów na konferencję dla jednego przedstawiciela z każdej firmy zajmują się IAM oraz PAIH.
Na SXSW do tej pory wystawiały się m.in. takie polskie firmy, jak: Booke, Blast Lab, Cityglobe, Filmaster, HiProMine, Scubaphone, Spendolater, Espeo Software, 10Clouds, PromoTraffic.
Konferencja SXSW jest objęta programem wsparcia eksportu dla branży IT/ICT prowadzonym przez PARP.