Branżowy Program Promocji IT/ICT – polskie stoisko na konferencji TechCrunch Disrupt San Francisco 2018
Czas trwania programu:
5-7 września 2018 r.Dla kogo:
start-upy i MŚPBranża:
IT/ICTKwota wsparcia:
program bezpłatnyWkład własny:
takCo musisz wiedzieć?
- Biorąc udział w programie, bezpłatnie zaprezentujesz materiały promujące Twój produkt na najważniejszych wydarzeniach start-upowych
- W ramach zorganizowanego stoiska zorganizujesz również spotkania biznesowe
- Materiały promocyjne mogą przekazać także te firmy, które nie planują wyjazdu do San Francisco
- TechCrunch Disrupt to kultowa konferencja start-upowa, w trakcie której pierwszy raz zostały zaprezentowane takie projekty, jak Dropbox, Yammer czy Trello
Co zyskasz?
Nazwa wydarzenia: TechCrunch Disrupt
Termin: 5-7 września 2018 r.
Strona WWW: www.techcrunch.com
Lokalizacja: San Francisco, USA
TechCrunch Disrupt gromadzi w jednym miejscu najlepszych i najzdolniejszych przedsiębiorców, inwestorów, hakerów i fanów technologii. Początkujący przedsiębiorcy i innowatorzy będą mieli możliwość zaprezentować się na Startup Alley oraz rywalizować o nagrodę oraz uwagę mediów i inwestorów w konkursie Battlefield Startup. TechCrunch Disrupt to także okazja, aby zebrać wiedzę na temat najnowszych trendów technologicznych oraz nawiązać kontakty biznesowe w stolicy Doliny Krzemowej – San Francisco.
W ramach organizowanego przez PARP stoiska:
- zaprezentujesz materiały promujące Twój produkt lub usługę i pozyskasz tym samym cenne kontakty biznesowe;
- oraz wyświetlisz promocyjne wideo.
Prezentacja materiałów na stoisku jest bezpłatna, jednak koszty uczestnictwa w konferencji, dojazdu oraz zakwaterowania należy pokryć samodzielnie.
Materiały promocyjne mogą przekazać również firmy, które nie planują wyjazdu do San Francisco.
Rozwiń
Jakie wymagania musisz spełnić?
Jeśli chcesz, aby materiały były promowane na stoisku podczas konferencji, to:
- Twoja firma musi działać w branży IT/ICT;
- w terminie do 2 lipca br. prześlij materiały drukowane i inne gadżety, które będą dystrybuowane wśród uczestników wydarzenia,
- do 30 czerwca br. prześlij film promocyjny, który będzie wyświetlany na ekranie znajdującym się na stoisku.
Film powinien być w formacie MP4, o rozdzielczości min. HD720p i długości do trzech minut. Jeśli wideo zawiera wypowiedzi, pamiętaj o napisach przetłumaczonych na język angielski, aby ułatwić jego zrozumienie.
Po szczegółowe informacje, w tym dane do wysyłki materiałów promocyjnych, napisz pod adres e-mail: [email protected].
Rozwiń
Jakie są etapy działania?
Konferencja TechCrunch Disrupt 2018 to tylko jedno z wydarzeń, na których PARP zorganizuje stoisko w ramach Branżowego Programu Promocji IT/ICT.
W sumie, do końca 2019 roku, istnieje możliwość wzięcia udziału, na podobnych zasadach, w wydarzeniach targowo-konferencyjnych w: Austrii, Korei Płd., Izraelu, Portugalii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Od początku realizacji programu zorganizowano stoiska m. in na targach CeBIT w Hanowerze, IoT World w Santa Clara czy Gamescom w Kolonii. Łącznie, z różnych form promocji dostępnych na polskich stoiskach informacyjno-promocyjnych, skorzystało blisko 200 firm.
Rozwiń
Co dalej?
Do końca 2018 r. istnieje jeszcze możliwość wzięcia udziału w takich konferencjach, jak Web Summit w Lizbonie, a także w targach G-STAR w Pusan. Pełny kalendarz wydarzeń znajdziesz na Portalu Promocji Eksportu.
Podmioty odpowiedzialne
Za realizację Branżowego Programu Promocji IT/ICT na lata 2016-2019 odpowiada Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Program realizowany jest w ramach poddziałania 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Dane kontaktowe:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul. Pańska 81/83
00-834 Warszawa
[email protected]
Nabór do tego programu został zakończony
Wyślij e-mail
Masz pytania? Napisz do nas
Zwykle odpowiadamy jeszcze tego samego dnia